Prevzem in obdelava ločeno zbranih frakcij odpadkov za Komunalo Sevnica

JN MV 3/2021

Nazaj

Naročnik Javno podjetje Komunala d.o.o. Sevnica, NHM 17, 8290 Sevnica, je na Portalu javnih naročil objavil obvestilo o naročilu (v nadaljevanju javni razpis) po naročilu male vrednosti v skladu s 47. členom (infrastrukturno področje) Zakona o javnem naročanju (Uradni list RS, št. 91/2015 in 14/2018, v nadaljevanju: ZJN-3) za »Prevzem in obdelavo ločeno zbranih frakcij odpadkov za Komunalo Sevnica«, ki je razdeljeno na 3. sklope:

1. sklop: Trda plastika 20 01 39
2. sklop: Drugi komunalni odpadki – kosovni odpadki 20 03 07
3. sklop: Les (20 01 38), ki ni naveden pod 20 01 37

Predmet naročila je prevzem in obdelava ločeno zbranih frakcij odpadkov (trda plastika 20 01 39, kosovni odpadki 20 03 07 in drug les 20 01 38), za 2 leti. Izvajalec mora biti pooblaščeni prevzemnik za odpadke, ki so predmet posameznega sklopa.

Ocenjena količina za 2 leti je:
1. sklop: Trda plastika 20 01 39 – 160.000 kg
2. sklop: Drugi komunalni odpadki - kosovni odpadki 20 03 07 – 300.000 kg
3. sklop: Les (20 01 38), ki ni naveden pod 20 01 37 – 560.000 kg

Ponudnik lahko odda ponudbo za:
posamezen sklop,
več sklopov,
vse razpisane sklope.

V primeru, da ponudnik oddaja ponudbo za več sklopov, mora biti njegova ponudba predložena tako, da se lahko ocenjuje po posameznih razpisanih sklopih.

Ocenjene količine so okvirne in služijo kot orientacija ponudniku pri pripravi ponudbe. Naročnik ne prevzema nikakršne odgovornosti za končne količine oddanih odpadkov (niti za doseganje, niti za preseganje orientacijske količine), izbrani ponudnik pa bo moral prevzeti in obdelati celotno količino odpadkov, nastalih v obdobju izvajanja javnega naročila.

Lokacija prevzema odpadkov
Prevzem odpadkov z nalaganjem (grajfer), ki ga more zagotoviti izvajalec, je na Zbirnem centru Sevnica. Izvajalec more za vsak sklop posebej zagotoviti 1 abrol kontejner.

Vabimo vas, da predložite Vašo ponudbo na ta javni razpis v skladu z Navodili ponudnikom za izdelavo ponudbe.

Ponudbe je potrebno oddati v informacijskem sistemu e-JN najkasneje 6. 4. 2021 do 10.00 ure. Odpiranje ponudb bo potekalo avtomatično v informacijskem sistemu e-JN dne 6.4.2021 ob 10.05 uri.

Odgovorna oseba naročnika: 
Mitja Udovč, direktor

Uradni podatki

Kontakt

Komunala Sevnica

Srebrni

Cert ID: 0023/00023

DominoCert Certifikat digitalne odličnosti
Komunala d.o.o. Sevnica
Matična številka: 5068088000