Dobava električne energije za obdobje 1. 1. 2021 do 31. 12. 2021

JN MV 4/2020

Nazaj

Naročnik Javno podjetje Komunala d.o.o. Sevnica, NHM 17, 8290 Sevnica, je na Portalu javnih naročil objavil obvestilo o naročilu (v nadaljevanju javni razpis) po naročilu male vrednosti v skladu s 47. členom Zakona o javnem naročanju (Uradni list RS, št. 91/15 in 14/18, v nadaljevanju: ZJN-3) za »Dobavo električne energije za obdobje 1.1.2021 do 31.12.2021«.

Predmet naročila je dobava električne energije za obdobje od 1. 1. 2021 do 31. 12. 2021 za odjemna mesta, ki so navedena v priloženem seznamu. Pri oddaji javnega naročila se upoštevajo določbe Uredbe o zelenem javnem naročanju (Uradni list RS, št. 51/17 in 64/19).

Ocenjena razpisana količina znaša 1.153.245 kWh in je zgolj informativne narave, saj je ta podana glede na preteklo porabo. Za obračun se bodo kasneje uporabljali podatki o dejanskih mesečnih količinah dobavljene oziroma porabljene električne energije, registrirani na merilnih napravah pripadajočega odjemnega mesta.

Lokacija dobave električne energije oziroma prodajno-prevzemna mesta so navedena v razpisni dokumentaciji (seznam odjemnih mest z lokacijami).

Vabimo vas, da predložite Vašo ponudbo na ta javni razpis v skladu z Navodili ponudnikom za izdelavo ponudbe.

Kontaktna oseba s strani naročnika je Tatjana Šeško Vidmar:

  • E-pošta: komunala.sevnica@siol.net

Ponudbe je potrebno oddati v informacijskem sistemu e-JN najkasneje 27. 11. 2020 do 10.00 ure.

Odpiranje ponudb bo potekalo avtomatično v informacijskem sistemu e-JN dne 27. 11. 2020, ob 10.05 uri.

Uradni podatki

Kontakt

Komunala Sevnica

Srebrni

Cert ID: 0023/00023

DominoCert Certifikat digitalne odličnosti
Komunala d.o.o. Sevnica
Matična številka: 5068088000