Naročnik Javno podjetje Komunala d.o.o. Sevnica, NHM 17, 8290 Sevnica, je na Portalu javnih naročil objavil obvestilo o naročilu (v nadaljevanju javni razpis) po naročilu male vrednosti v skladu s 47. členom Zakona o javnem naročanju (Uradni list RS, št. 91/15 in 14/18, v nadaljevanju: ZJN-3) za »Dobavo električne energije za obdobje 1.1.2021 do 31.12.2021«.
Predmet naročila je dobava električne energije za obdobje od 1. 1. 2021 do 31. 12. 2021 za odjemna mesta, ki so navedena v priloženem seznamu. Pri oddaji javnega naročila se upoštevajo določbe Uredbe o zelenem javnem naročanju (Uradni list RS, št. 51/17 in 64/19).
Ocenjena razpisana količina znaša 1.153.245 kWh in je zgolj informativne narave, saj je ta podana glede na preteklo porabo. Za obračun se bodo kasneje uporabljali podatki o dejanskih mesečnih količinah dobavljene oziroma porabljene električne energije, registrirani na merilnih napravah pripadajočega odjemnega mesta.
Lokacija dobave električne energije oziroma prodajno-prevzemna mesta so navedena v razpisni dokumentaciji (seznam odjemnih mest z lokacijami).
Vabimo vas, da predložite Vašo ponudbo na ta javni razpis v skladu z Navodili ponudnikom za izdelavo ponudbe.
Kontaktna oseba s strani naročnika je Tatjana Šeško Vidmar:
- E-pošta: komunala.sevnica@siol.net
Ponudbe je potrebno oddati v informacijskem sistemu e-JN najkasneje 27. 11. 2020 do 10.00 ure.
Odpiranje ponudb bo potekalo avtomatično v informacijskem sistemu e-JN dne 27. 11. 2020, ob 10.05 uri.